2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 8 val 45 min
Sėdžiu darbe ir noriu miego, nes man nuobodu. Noriu valgyti, noriu namo, noriu, kad paliktu visi mane ramybėje, noriu, kad ši diena kuo greičiau pasibaigtų – tokie mano norai, tokie mano poreikiai…
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 9 val 05 min
Man nuobodu. Keista, bet kol kas labai rami darbo diena. Tikiu, tai tik tyla prieš audrą… Ką veikti? Žinau, ką galėčiau padaryti, bet… Bet nenoriu… Nėra motyvacijos… Ir nėra jos jau seniai… Nėra motyvacijos dirbti… Mokytis… Daryti darbus… O jų daug… Man depresija… Kaip man ištverti šią darbo dieną, kuri, atrodo, niekada nesibaigs?!
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 9 val 25 min
Aš esu produktas! Sugalvojau tai bežiūrėdamas priešais save į kompiuterio ekraną… Taip, aš produktas – vartoja mane visi, kas netingi: šeima, mergina, draugai, kolegos, kursiokai, dėstytojai, pažįstami ir net visiškai svetimi man žmonės. Tačiau yra vienas vartotojas, kuris suvartoja didžiąją dalį manęs – tai esu aš pats! Vartoju save nuolatos, kad ir kokios kokybės bebūčiau: laimingas, piktas, surūgęs ar koks kitoks… O kokią turiu alternatyvą? Jokios, nes aš įsivaizduoju ir pozicionuoju save kaip unikaliausią, nuostabiausią ir šauniausią ten, kur esu… Dėl šios priežasties turiu tenkintis tuo, ką galiu gauti, nes nėra nieko geresnio čia ir dabar, bet visgi norisi daugiau – paties pačiausio produkto… Norisi tobulybės!
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 11 val 25 min
Jeigu aš esu produktas, tai kiek aš kainuoju?.. Už kiek aš parsiduodu? Merginos bučiniai, dėstytojų pažymiai, rašomi man, atlyginimas, kurį gaunu darbe – visa tai mano kaina. Ar tai daug, ar mažai? Matyt, ne per brangiausia, nes visgi esu vartojamas… O kiek aš galiu kainuoti sau? Nieko? Ne, taip nebūna… Moku sau savimi – per didelė kaina… Negaliu sau to leisti…
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 11 val 45 min
Keista, bet ką tik supratau, jog aš vienas sudarau visą marketingo kompleksą! Vieta – ten kur esu, o rėmimas – visos mano pastangos atkreipti dėmesį į save. Man depresija… Depresija, kad niekuo nesiskiriu nuo prekės ,,Maximos” lentynoje…
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 13 val 10 min
Depresija tęsiasi… Keistai sunki darbo diena pasitaikė… Jau noriu namo… Negaliu galvoti… Labai sunku prisiversti kažką parašyti…
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 13 val 15 min
Reikia kovoti su savimi, nes depresija baigia mane užgraužti… Depresuoju, nes darbų daug, o laiko jau nėra… Nesuprantu, kur jis dingo?.. Atrodo, vakar prasidėjo šie mokslo metai, bet jau už poros savaičių jie baigiasi… O aš nieko nepadariau…
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 14 val 15 min
Niekaip nesiseka susikaupti… Aplink per daug triukšmo: kolegos, klientai, įvairios mintys… Norėčiau būti vienas… Norėčiau sugebėti susikaupti…
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 14 val 30 min
Aš – šaltinis, aš – šaltinis… Mintys – mano kodas… Aš nešu žinią… Mintys – mano kodas… Nesuprantu savęs!!! Nesuprantu, ko aš noriu! Keista, nes patyrimo sritis yra viena – mano gyvenimas, mano išgyvenimai, mano prisiminimai, mano supratimas, mano patirtis… Man depresija…
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 14 val 50 min
Supratau savo klaidą – man yra, bet ne aš esu depresija! Mano tikslas – ją įveikti, o po to viskas seksis tiesiog puikiai… Aš tai žinau… Turiu duoti depresijai tai, ko ji nori, kad ji pasitrauktų… Turiu save motyvuoti!
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 14 val 55 min
Sukursiu žinutę, kuri mane motyvuos… Žinutės turinys: TURIU DIRBTI!
PRIVALAU!
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 15 val 00 min
Tereikėjo tik įvardinti ir buvo patrauktas mano dėmesys… Dar daugiau – atsirado susidomėjimas, tad pasiėmiau knygą ir giliai viduje jaučiu troškimą galiausiai pabaigti nepradėtą, tad darau… Kažką darau… Bet ką?..
2006 lapkričio 13 d., Pirmadienis, 15 val 05 min
Laikas eiti namo… Darbo diena baigta… Valio!!! Dar daugiau… Marketingo komunikacija, mąstymas apie ją padėjo man ištverti sunkią darbo dieną!!! Galvojimas apie darbą sudarė sąlygas teorinės medžiagos integravimui į mano darbo rutiną, tik dėl šios priežasties sugebėjau nukreipti dėmesį nuo pilkos kasdienybės ir išvengti nuolatinės depresijos pinklių…
Kai jau tiek galvojau apie darbą, supratau, kad galima prigalvoti įvairiausių situacijų, kur pritaikyti žinias, bet realiai tai, ką žinai, gali padėti ieškant savęs… Bet kad atrasčiau, gal reikia vadovautis integruotos marketingo komunikacijos planavimu?..
Kas mano tikslinis vartotojas? Aš esu vartotojas!
Ko man reikia, kad save pasiekčiau? Mąstyti!
Kaip man reikia su savim komunikuoti? Tiesiogiai!
Kur man tai daryti? Visur!
Kada man reikia tai daryti? Kai man sunku…