…tai gal metų pabaigoje verta būtų padidinti skiriamas lėšas kitiems metams?..
Kita vertus, man „pasistojo“ klausimas – kiek reikia lėšų, palaikyti nemokamai linijai šiais laikais? Ir kokie žmonės sėdėjo ir atsakinėji į užklausas? Negi išjungus liniją tie žmonės gavo neapmokamas atostogas?
Nežinau, kaip ten iš tiesų, bet logiškai galvojant, nemokama linija buvo atjungta, nes šių metų sausio telefono sąskaita kažkam pasirodė per didelė… Šalia viso to „Sodros“ biudžeto deficito… Gerai, kad atjungė… Bet aš būčiau apmokestinęs geriau skambučius, esant dideliam interesantų skaičiui!!! Tiesiog mūsų biurokratų smegenys gali suvokti tik taupymo rėžimą, bet apie tai, kaip pasinaudoti situacija ir uždirbti… Na, nebent tik į savo kišenę.
Aš šiandien ironijos nesuprantu, todėl tas pokštas dėl skambučių apmokestinimo į valstybines įstaigas atrodo nevykęs 😐
O štai klausimas, kiek Sodra mokėjo už tokią paslaugą tikrai įdomus.
Truputį pataisysiu – čia ne ironija, o sarkazmas… 😉 Bet kuriuo atveju pasakysiu, kad net ir dieną, kada „ironijos nesupranti“, vistiek įžvelgei tai, kad kažką norėjau pasakyti, o tai būna retai kitiems, bet apie tai gal parašysiu sekmadienį…