Kai buvo priimtos įstatymo pataisos, draudžiančios alkoholio reklamą, buvo palikta nemažai spragų, dėl kurių kilo nemažas sambrūzdis. Veikiausiai didžiausią ažiotažą sukėlė tai, kad Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pareiškia, jog pagal įsigaliojusias įstatymo nuostatas jie privalo fiksuoti visus pažeidimus ir skirti televizijoms baudas už šmėkščiojančius alaus gamintojų logotipus. Dėl šios priežasties tiesioginės sporto varžybų transliacijos tapo pirminiu jų taikiniu. Galima manyti, kad, jei nebus priimtos įstatymo pataisos, labiausiai nuskriausti liks sporto aistruoliai, nes alkoholio gamintojai jau rado būdą apeiti draudimus. Ir tai visai paprasta – tereikia pasitelkti kūrybingą reklamos strategiją ir reklaminį pranešimą pateikti ne vientisą, o dalimis. Tai lemia, kad reklaminės kampanijos tampa orientuotos ne tik į komunikavimo turinį, bet ir formą, integruojant kelis nešiklius į vieną informacinę žinutę. Nors teorijoje tai skamba ganėtinai sudėtingai, praktikoje tai įgyvendinama labai paprastai, apie ką ir norėčiau papasakoti.
Pirmiausia televizijoje pasirodo intriguojantis reklaminis pranešimas, informuojantis apie naują internetinį puslapį, kuri žmonėms vertėtų aplankyti. Reklama orientuota į įvairius žmones – nuo jauno iki seno, kad šie įsimintų e-svetainės domeną, kuris parinktas labai paprastas. Po to žmonės, apsilankę tame puslapyje, sudalyvauja kokiame nors žaidimėlyje, išsprendžia testuką ir turi palaukti tris valandas, kol puslapyje užsikrauna žemiau pateikiamas vaizdas.
Tikrai puiki idėja: domenas tavobaras.lt orientuotas į tiesioginį kontaktą su lankytoju, pats procesas labai suasmenintas, o galiausiai – štai jums ir galimybė laimėti savo barą, kam reikia tiesiog pirkti ,,Švyturio” alų bei rinkti kamštelius…
P.S. Paskelbta: 2008-03-01 01:00