Bitė myli klientus!

Prieš pat šventes gavau dar vieną smagų laiškelį – mobiliojo ryšio operatoriaus  „Bitė Lietuva“ grasinimą vienašališkai nutraukti sutartį:

Laiškas tikrai atrodo bauginančiai ir, pripažinsiu, mane šokiravo… Tiek metų esu lojalus „Bitės“ klientas, pats dirbau kažkada labai seniai šioje įmonėje ir niekada nesu nieko blogo apie „Bitę“ pasakęs… o dabar jie man atsidėkoja gąsdinimais prieš šventes, kad nutrauks mano sutartį!!!

Nieko nelaukęs puoliau skambinti klientų aptarnavimo telefonu aiškintis situacijos, kodėl sąžiningai mokantis ir mokus klientas, ne vienerius metus besinaudojantis paslaugomis, pasiėmęs net dar ir „Vodafone Mobile Connect“ paslaugą staiga yra gąsdinamas sutarties nutraukimu. Na, ir man paaiškino…

Man visada patiko „Bitės“ klientų aptarnavimas telefonu – visada maloni mergina man pasitaiko, kuri kantriai išklauso ir aiškiai paaiškina. Pasirodo, mano numeris buvo užblokuotas (aš pats jį užblokavau), kai dingo telefonas. Pasirodo, kad visiškai nesvarbu, kad moku už paslaugas, kad esu sudaręs tiesioginio debeto sutartį. Pasirodo, nesvarbu net, kad nesinaudoju paslaugomis (nors iš laiško susidaro kitoks įspūdis). Pasirodo, tereikia tik pasiimti naują kortelę. Pasirodo, kai numeris yra blokuotas, man jis nieko nekainuoja. Pasirodo, tai ir yra priežastis, kodėl mano tiesioginis debetas nesvarbus. Pasirodo, dėl visko kaltas šablonas, kuris naudojamas masiniam laiškų siuntimui… Šablonas gąsdinantis!!! O ar gąsdinant rodoma meilė?..

Tagged , , , , , ,

0 thoughts on “Bitė myli klientus!

  1. Jokunas parašė:

    Sudas ta bite ir taip senai aisku, pastoviai gyvena aferose ir savo darbo skaidriai rinkoje niekam nerodo, atrodo viskas ramu, taciau uzh juodos marskos cia slypi daug aferu:D senai tai zhinome
    Kitas dalykas atsimenu api e3kart greitesni interneta:D tai antakalnyje budamas negalejau naudotis internetu, tai argi cia ne melas:D:D:D APGAVIKAI!

    • Mantas parašė:

      Šūdas ir „Tele2“, žinok. Blyn, ryšio nėra, va ten Valakampiuose nachrien. Negaliu nei paskambinti, nei ką. O va „Omnitel“… tai gaidžių gaidys – vis skambina, kviečia pas juos ateiti, trukdo man smaukytis, blyn! O ir taip visi bėga iš Omnitel’io, tai, ko man ten eiti? Šūdas paskutinis! O ir Telekomas, ar „Teo“ – gaidynas, blyn. Prieš keletą metų turėjau, tai dabar ryšio neturiu. Ir apskritai, nachrien man jis reikalingas! Sėdžiu sau laimingai ir nei interneto, nei skambučių neturiu, nes viskas yra šūdas paskutinis!

  2. Zublinas parašė:

    Ir vis gi, mylimas ir gerbiamas kolega, visų svarbiausia yra būti daugumai. SUgebėti būti priskiriamam tam tikrai kategorijai. Kiekvienas žmoghus privalo būti priskiriamas kategorijai ar subkategorijai, o jei jis neįstengia būti priskiriamas, tada jis nėra niekam tinkamas ir reikia jį gasdinti. Tik tame ir tūno tikroji prasmė. jei norite būti laimingas būkite standartu. Jau laikas jums įvairuoti į reikiamus rėmus

Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Eiti prie įrankių juostos