„Omnitel“ yra „gaidys“!

Smagiausia yra rašyti piktus įrašus – tada žodžiai liejasi laisvai ir teksto nereikia „gimdyti“. Štai piktas įrašas apie „Omnitel“ – kompaniją, su kuria, sakiau sau, nesusidėsiu. Sulaužiau savo priesaką, kuris buvo duotas dėl anstesnės patirties su „TEO“ ir šiaip kitų žmonių patirčių: ne veltui ir tinklaraštininkai negailėjo „karčių“ žodžių kompanijai…
Taigi, prireikė man interneto, nes sutartis su „Bite“ pasibaigė, o ir prasitęst dėl lūkesčių neišpildymo nesinorėjo. Prireikė ir kompiuterio. „Omnitel“ su variantu kompiuteris+internetas pasirodė patrauklus.
Pasiskambinau, pasikonsultavau ir užsisakiau telefonu: kompiuteris+internetas+maršrutizatorius. Taip, ne visai standartas, bet man visai neblogas variantas. Patikino, kad, nors norimo kompiuterio sandėly nebėra, bet jį atras ir pristatys šią savaitę. Tai buvo praėjęs ketvirtadienis.
Atėjo penktadienis. Sulaukiu skambučio iš kurjerių tarnybos. Į abu savo paliktus kontaktinius numerius. Turi kompą! Tiesa, aš ne Sonata. Pasijuokėm, paskambinau į „Omnitel“, paaiškino, kad dar mano užsakymas formuojamas, bus kitą savaitę ir atsiprašė už nesusipratimą.
Antradienis. Skambutis iš kurjerių tarnybos. Atsiprašė, nes jau žino – aš nesu Sonata. „Omnitel“ konsultantė ir atsiprašė…
Darbo dienos pabaiga. Kurjeriai… Šį kartą man. Išbėgau iš susirinkimo, atsiėmiau. Po susitikimo išpakavau – nėra maršrutizatoriaus, o vietoj jo įdėtas paprastas USB modemas!
„Omnitel“ konsultantė telefonu atsiprašė ir pažadėjo, kad trečiadienį iš ryto su manimi susisieks pirmoji mergaitė, priėmusi užsakymą…
Trečiadienis. Nesulaukiu skambučio iki pietų. Skambinu pats. Pirmas vyrukas!!! Atsiprašė. Pasiūlė važiuot į artimiausią miestą, į saloną ir sukeist… Pažadėjo informuot saloną ir mane, ar patogiausias man turės.
Sulaukiu skambučio iš pirmosios konsultantės. Vėl atsiprašymas. Pasakė, kad jų logistika „grybai“. Pasakė, kad mano maršrutizatoriaus nėra. Pasiūlė… Pasiūlė nusipirkti „Aviteloje“ pačiam…. Pasiūlė pirkt iš jų brangesnį modelį… Pasiūlė nutraukt interneto sutartį…
Aš dar net pasinaudot nespėjau, bet sakau, kad „Omnitel“ – „gaidys“! Nors konsultantai dirbo gražiai…

Tagged , , ,

8 thoughts on “„Omnitel“ yra „gaidys“!

  1. Olga, Omnitel parašė:

    Sveiki, Mantai.
    Mes norėtume išsiaiškinti ir išspręsti šią situaciją, todėl, prašome, parašykite mums el. paštu pagalba@omnitel.net, nurodydami savo telefono numerį.
    Olga Gorbatenko, „Omnitel“ klientų aptarnavimo specialistė

    • Mantas parašė:

      Sveiki, p. Olga,

      Džiaugiuosi, kad sureagavote ir vien už tai jau įmonė nusipelno gero žodžio, kad jums rūpi. Būtinai šį vakarą parašysiu Jums el. paštu.

  2. Tuomis parašė:

    na tikrai pagarba, kad Omnitel’is sureagavo kaip tik vakar straipsnį skaičiau :)), šiandien jau žiūriu atsakymas yra.

  3. scania parašė:

    O jei neturėtum blogo? 😀 Taip ir liktum prie suskilusios geldos? 😉

    • Mantas parašė:

      Na, kol kas tai tik parašytas laiškas į „Omnitel“ ir tolimesnis situacijos sprendimas nėra žinomas. Nors šiaip klausimas geras, kas būtų, jei neturėčiau tinklaraščio – veikiausiai rašyčiau oficialią pretenziją ir kreipčiausi į VVTAT.

      • scania parašė:

        Na, žmonės be blogų tokiais atvejais numoja ranka – ir visiems pažįstamiems pasakoja apie tokią įmonę. Apšnekama įmonė negirdi, bet užtat garsas sklinda plačiai.
        Tavo blogas naudingas pačiam omniui – jie už įvaizdį, kad reaguoja į savo klaidas galėtų sumokėti kokiu mašrutizatoriumi.
        Nes gyvenime yra kitaip 😀

  4. siap parašė:

    pardon, bet koks durnius gali pirkti kazkokia komptechnika Lietuvoje? perki pvz. cyberport.de, nesuki sau smegenu ir rodai vidurini pirsta visokiems om debilams.

  5. […] jau pradėjau apie maršrutizatorių, tai džiaugiuosi juo. Gavau problematiškai, bet visgi jis buvo pristatytas. Net nereikėjo sumokėti priklausiusios 30 Lt priemokos, kurią […]

Comments are closed.

Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Eiti prie įrankių juostos